Chcemy żebyś poczuła się u nas dobrze, nie chcemy Cię do niczego zmuszać. Dlatego przez pierwsze 7 dni nie musisz nic płacić. I bez kosztów możesz zrezygnować.
Przy zakupie wystarczy, że podasz dane karty, realnie pieniądze pobierzemy z konta, dopiero po upływie pierwszych 7 dni okresu próbnego. Później pobierzemy opłatę w ten sam dzień, każdego miesiąca.
Wystarczy, że przejdziesz do zakładki KONTO, kolejno wybierzesz PŁATNOŚCI CYKLICZNE i klikniesz ANULUJ. Tak, to takie proste 🙂
Przejdź do panelu logowania i kliknij ZGUBIONE HASŁO. Otrzymasz od nas mail z linkiem, kliknij go i ustaw nowe hasło.
Później możesz logować się już nowym hasłem.
No raczej Siostro, nie inaczej! Możesz anulować swoje członkostwo w dowolnym momencie. Członkostwo pozostanie aktywne do końca okresu rozliczeniowego, w którym będziesz mogła nadal korzystać z LIDO AT HOME.
Każdą praktykę nagrywamy dla Ciebie i publikujemy kiedy upewnimy się, że spełnia nasze standardy. Praktyki NA ŻYWO czasami robimy na Instagramie w formie LIVE. Chętna?
Prosimy o podanie danych karty, ponieważ zostanie ona automatycznie obciążona opłatą za członkostwo w LIDO AT HOME po zakończeniu bezpłatnego okresu próbnego. Ale bez obaw, możesz anulować członkostwo w dowolnym momencie … nawet po pierwszym dni. Jednak jesteśmy pewne, że Ci się spodoba!
Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania. Zazwyczaj odpisujemy na wiadomości do 24h.
Gdybyśmy nie odpowiadały dłużej, to napisz do nas ponownie.